Tuesday, November 16, 2010

Gerbang Cinta Mega Utusan

Salam....Saya di dalam dunia baru...Tidak lagi berada di Johor Bahru dan kini sepenuhnya di Ampang menanti keputusan penempatan guru 2011 pada Disember ini....Huhuhuhu....Sangat sedey mengenangkan jutaan kenangan yang saya tinggalkan di IPG KTI...Saya terpaksa pulang awal meninggalkan semua teman-teman dalam keadaan yang amat tergesa2-gesa, jauh di sudut hati saya amat ralat namun percaya teman-teman faham saya ada urusan penting + kecemasan...Semuanya berkenaan tajuk entri kali ini.....

Peraduan Gerbang Cinta Mega Utusan Musim ke 2....Saya secara tidak disangka-sangka dipanggil untuk saringan pertama pemilihan ini pada Jumaat yang lalu...Dalam keadaan yang blur-blur saya hanya menurut...Di sana barulah saya dan tunang tercinta, Cikkin faham akan apa yang terjadi....Kalau ingin diceritakan panjang bebenor jadi saya akan pendekkan....

  1. Peraduan ni dijalankan oleh Utusan Malaysia.
  2. 10,000 pasangan telang menghantar pemohonan.
  3. Kami mencuba nasib tapi semua mende orang lain yang buat, TQVM...
  4. Kami terpilih 100 pasangan tuk saringan.
  5. Peserta perlu melalui Kursus Keluarga Sakinah dan beberapa penilaian termasuk Ujian bertulis.
  6. Saingan amat sengit, tak letak harapan...
  7. Alhamdulillah dan memeranjatkan, terpilih dalam top 25 untuk ditemu duga.
  8. Temuduga berpasangan pada 28 November 2010, ingin mencari 10 pasangan untuk final.
  9. Hadiah berupa penajaan perkahwinan kepada semua peserta final bernilai hampir RM300,000.
  10. Doakan yang terbaik buat kami.....Tidak meletakkan sebarang harapan yang tinggi....Enjoyyy....
  11. TERUJA....

peserta top 25...



cuba cari di mana saya? hahahahhaa...

3 comments:

Ila Aqilah said...

wah! good luck padi dan tunangnya =)

FArah said...

alhamdullillah..smoga berjaya.. haha.
x sabar nak g majlis perkahwinan zulfadhli.. :)

Amir Omar said...

Semoga menang padi! Dah menang jemput ak ke majlis tu ye,hahahaha