Saturday, April 3, 2010

Ringkas

Salam....
- Al - fatihah buat saudara Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k.a Din Beramboi.
- Sangat sibuk..
- Observed tak benti2 menjelang minggu-minggu akhir praktikum ni.
- Minggu ini memberi aku sejuta rasa dan lebih mengerti tentang hati
- Pemergian din beramboi memberi kesan dalam kehidupan ku seharian, kau lagenda komedi tanahair.
- Berkawanlah berpada-pada kerana ia tetap kawan.
- Keiklasan menjadi kunci segalanya percintaan, persahabatan, perlakuan, pekerjaan.....

Bertemu lagi di lain post, jaga diri anda (H1N1 kembali aktif). Kalau demam2 terus gi klinik. Hidup perlu diteruskan...ENJOY..


Tempat yang sering aku terbayang minggu ini....So aku post la wat pengubat rindu..

6 comments:

Rapunzel Rambut Pendek said...

huhuhuhuhu
btol3
hidup pagiku tidak seceria dulu..
al fatihah untuk beliau...
semoga abadi bersama mereka yang mndapat rahmat...
SKSP2!!!! saya juga rindu kamu!!!!!!!!!!

'Cikgu Padi' said...

good n nice...

bukan penggoda said...

cikgu padi! sila pegi ke blog sy. ada sumthg utk kamu! :)

Syafiq Azuan said...

Al-Fatihah untuk arwah din..

aku jua merindui, cikgu sariman.. hilai tawa manjanya.. :(

'Cikgu Padi' said...

zuely: untuk saya? suprise...

capid:manje ke?besday die arini..huhuhu

chemie said...

den pergi sekolah ni selasa lepas..6 april..jadi pegawai sukan olahraga prasekolah zon skudai..huhu