Friday, April 1, 2011

UPDATE....

Salam...Saya tahu saya dah lama menghilang...Maaf, ia benar-benar tidak disengajakan.....Sempena bulan April tang menjelang tiba saya berjanji akan kembali aktif menulis (apa aku mengarut ni). Untuk kali ini hanya satu UPDATE ringkas buat semua....

Aku sudah mula bertugas sebagai guru sepenuhnya pada 7 Februari 2011 sebagai guru GSST (DC41) di Sekolah Kebangsaan Taman Bukit Indah.
Ini tempat aku mencari rezeki....




Aku Juga telah menyempurnakan istiadat Konvokesyen di PICC Putrajaya....
Miss u ols.....




Aku juga telah kehilangan Skuter kesayangan ku WJL 7481 yang tidak mampu dibaiki lagi....
TQ atas segala bakti kamu...So sad....




Pasukan Choral Speaking sekolah ku telah menjadi Johan Daerah Gombak...
You all are the GREAT!!!!




Aku akan bergelar suami orang kira-kira 2 bulan dari sekarang..(gediks ok...)
Semoga semua berjalan lancar.....

2 comments:

"cikkin" said...

amin~~ insyaallah..=)

ReDiculousLy said...

sayangnya skuter ko tu....aku rs da sebati sgt dgn ko...nmpk skuter tu sm mcm nmpk ko jek...hehe...xpela, biarla dia berehat...da lama sgt berbakti...