Monday, May 24, 2010

Selesai....

Salam....Ni bukan cerita pasal ADAMAYA lagi (siri demam ADAMAYA akan bersambung nanti). Ni kembali cite pasal aku..Sekarang berasa amat lega dan kembali mampu mengukir senyum...Segalanya telah selesai....Mesti tertanya-tanye ape la sibuk sangat dan lega sangat aku ni cam br selesai kes juta-juta kat mahkamah...Semuanya ade kat bawah ni...

Aku benar-benar sibuk belakangan ini kerana:
1. Persiapan untuk Final Exam...
2. Persiapan dan rakaman P&P untuk praktikum cemerlang di SK Tasek Utara
3. Menguruskan bisnes jersey world cup...
4. Tak lupa menonton ADAMAYA..
5. Sambutan Hari Guru
6. Aktiviti sampingan bersama saudara ALI dan SYAFIQ

Banyakkan kerja aku...Tapi semuanya telah selesai...Dengan rasminya aku akan mula bercuti 24 Mei 2010 hingga 27 June 2010....Bestnye dapat balik rumah mama....Now merancang untuk aktiviti cuti...
1. Sambutan Hari Jadi MAMA...
2. Majlis perkahwinan my beloved cousin
3. Bersama keluarga, cikkin, kawan-kawan...
4. Aktiviti-aktiviti yang sewaktu denagnnya....

Kepada teman-teman (KPLI PPC Fizik & TESL UPM) yang bakal menamatkan pengajian di IPG Kampus Temenggong Ibrahim, All the best, semoga menjadi pendidik sejati yang ikhlas mendidik anak bangsa mu...Salah dan silap aku harap dapat maafkan...Pape roger je aku k...Gonna miz u all...

1 comment:

Nur -al- Ain said...

best nyeeee. selamat bercuti ;p