Wednesday, May 5, 2010

Terima Kasih SK Taman Universiti 3

Salam....Maaf kerana terlalu lama tidak menulis....3 minggu belakangan ini terlalu sibuk dan pelbagai perkara berlaku...Namun, alhamdulillah segalanya berjaya ditempuhi dengan jayanya... Bersesuaian dengan tajuk entri kali ini...Dedikasi istimewa ucapan terima kasih saya buat seluruh warga SK Taman Universiti 3. Saya telah selesai menjalani praktikum fasa 3 atau pun yang terakhir sebelum keluar menjadi guru....Banyak perkara yang saya belajar di sini dan saya dapat menjalani praktikum kali ini dengan cemerlang....Terima kasih...Kita akan bertemu lagi i'allah untuk saya menyelesaikan intenship 4 minggu saya pada semester hadapan....Sekali lagi, terima kasih.....

"S K Taman Universiti 3 akan sentiasa dihati SK Seri Perling 2 kekal terpahat di sanubari..."

Sebahagian hadiah yang diterima...Terima kasih dan sangat terharu...



Antara tinggalan buat sekolah...



Lagi tinggalan buat sekolah...



.....ini juga tinggalan buat sekolah...



teman-teman sepraktikum....(Dorene, KK & Dany)



pensyarah pembimbing...(K Mohan)



Guru pembimbing (Kak Min)



Terima kasih dan jumpe lagi SK Taman Universiti 3



Tetap ku rindu......

2 comments:

ida puteri said...

Tahniah cikgu.. dapat jugak tgk gbr sktu3 kat sini. semoga mengajar dg penuh dedikasi. ada jugak gambar kak min. semoga dia sihat sejahtera.

Sibu Sarawak

'Cikgu Padi' said...

hehehehehe....ye pasti ada...hehehehehheee...doakan ye...