Saturday, January 16, 2010

Cincin?

Salam.... Semalam (15.01.10) adalah hari yang paling buruk dalam pemulaan tahun 2010...Huhuhu...Tapi dalam entri kali ni aku tak mahu semua cerita disebaliknya tapi hanya ingin memilih topik cincin... Di jari manisku tersarung cincin yang aku pakai sejak 5tahun lalu..Tengahari semalam, sewaktu pulang dari masjid aku sedar yang cincin tu dah takde...Kelam kabut aku cari, semua tempat aku cari tak jumpe....Last2 aku pasrah yang cincin tu bukan rezeki aku...Tapi alhamdulillah, balik makan malam aku nampak cincin tu dok elok je atas alas kaki scooter aku...Macam tak caye je sebab sehari tu merata dah aku bawak scooter tu, tapi tak plak aku prasan or die tecicir kat mane-mane..Huuh...macam pertemuan jejak kasih...hehehee...Tq Allah....Moral of the story, jaga la barang yang kita sayang baik2......

p/s:
- kepada kaum hawa, minum susu banyak2, tak kesah tua atau muda....
- kepada yang sedang hangat bercinta dengar lagu "Cinta Terakhir" (Aiman) kt My Music blog aku..
- aku dapat tgk gerhana matahari semalam..Subhanallah..