Wednesday, January 6, 2010

Pelik....


Salam.....Sudah bermula semester ke 7 ke di IPG KTI JB....semua berjalan lancar, walaupun bilangan subjek hanya dua tapi kelasnya sentiasa penuh.....Aku tertarik nak bercerita mengenai subjek Bimbingan Kaunseling Kanak-Kanak...Subjek ni sungguh menarik danPELIK...hahaha...dah 3hari belajar subjek ini macam2 dah berlaku, tapi belom masanya untuk aku kongsikan di sini, yang pasti ia pelik tapi benar dan membuatkn aku teruja...mungkin next time....pape pon aku mula meminati dan mencintai bidang bimbingan dan kaunseling.....

Sebelom meninggalkan anda semua aku ada suatu soalan....Bagaimana kita dapat menenali diri kita melalui bentuk???nak tau???kamu pilih BULAT, EMPATSEGI, TIGASEGI atau BERALUN (berombak la lebih kurang)....pilih betul, mana yang paling kamu suka dan saya akan mentafsir perwatakan anda...Jom cuba....



Sedikit hasil kerja time aktiviti (mengenal pelajar melalui lukisan atau seni) kelas Bimbingan dan Kaunseling:









5 comments:

alihanafiah said...

tetap..aku masih suka lukisan 1st.

Rapunzel Rambut Pendek said...

aku ske grup roy punye lukisan.. bapak abstrak gler...
hahaha.... kuda2!!!!

'Cikgu Padi' said...

hhahaahaha...lukisan2 tu tak penting maksud die yg penting kot...kuda2....

Roy said...

Cantik blog pak...mcm nie laa lawa. Simple~

'Cikgu Padi' said...

hehehe...tq abg roy...