Tuesday, January 26, 2010

Kekitaan

Salam...Minggu ini di mulakan dengan penuh sederhana kerana masih dalam mood berkabung atas kemangkatan Almarhum Sultan Johor....Minggu ni juga minggu terakhir aku di IPG KTI sebelum menjalani praktikum 3 ku di SK Taman Universiti 3. Sungguh teruja untuk memulakan praktikum kali ini. Namun jauh di sudut hati masih ada perasaan risau dan gundah...Kepada teman-teman seperjuangan, selamat menjalani praktikum, walaupun lepas ini kita jarang bertemu tapi boleh je kalau nk berhubung, hp de, FB de, YM de...nak dengan tak nak je....Kepada yang tinggal di luar pepandailah jaga diri...Kepada semua teman-teman jika ada sebarang masalah bagitau je la, i'allah saya akan bantu, sedaya mampu...Itu janji aku...Kadang-kadang kita tak pandai dan malu nak tunjuk yang kita kasih, sayang dan amik berat terhadap kawan-kawan kita tapi kita tak pernah malu untuk menyakiti dan memalukan diri mereka..Maaf atas kesemua kekhilafan ku sebelum ini. Sejujurnya aku amat menghargai kalian..Last but not least, take care and good luck.....


Teman-teman PISMP ambilan Januari 2007






saja nk mengimbau kisah dulu-dulu....






Aku sayang korang semua....



" Diciptakan kepadamu seorang sahabat itu adalah untuk disusahkan....."

9 comments:

Syafik said...

Hahaha. aku tgk pic aku comel dowh. Aku memang comel. :D

ehem. betul tuan, saya setuju. Kadang2 kita tak perasan. Iya maafkan la. Ada org penah kata "Ignoring never mean that i did't care" :D

QaYYum MieJiFans said...

aku macam ada neves sket nk peg 1st pracs ni nanti aku nk minta tunjuk ajar sedara sebab aku dgr anda adalah calon pracs cemerlang..

'Cikgu Padi' said...

abam sapiq: ko mmg somel...dulu comel sekarang lagi comel perut ko la...hehehehe...betol pid, jadi if kekadang ko ckp aku tak layan tak bemaksud aku tak amik berat...hehehe...

mr Q: jgn la begitu, saya hanya insan biasa...kalau nk pape bantuan datang je, i'allah saya akn bantu...nk tgk contoh folio dah rph pon saye ada...all the best...jgn wisau name pon pelatih so kene belatih...

alihanafiah said...

tido la padi...

Rapunzel Rambut Pendek said...

aku pun.......
slmt berprktkm....
jaga diri sume..
utk ko padi.. jaga laa dany elok2...
jgn biarkn perangai pelik die mnjadi jadi kt sekolah
wakaka

'Cikgu Padi' said...

ye la ali....

am:aku kn jaga dany...die selamat ngan aku...hahahahaha...abis la ko dany..hehehe

niesa said...

good luck cikgu padi.

FArah said...

mungkin xsemua orang tunjukkan bagaimana die menghargai sahabatnye~
namun, sahabat tetap sahabat..
sentiasa untuk disusahkan...;)

'Cikgu Padi' said...

niesa: gut luck tuk awak gak....

farah:betol saya setuju...