Friday, January 28, 2011

Aku Dah Dapat 'POSTING'

Salam...Penantian aku 70% hampir berakhir. Aku telah tahu negeri yang bakal aku ditempatkan dan berkhidmat, I'allah...Jom kita tengok mana aku dapat....

step 1...


step 2.....


nak dekat dah...step 3


yehhh.....SELANGOR tanah tumpah darah ku....Syukur...

Alhamdulillah aku ditempatkan di negeriku, Selangor. Perasaan???? Susah nak cakap bercampur baur...Semua ada....Pape pon aku syukur dan redha dengan ketentuannya. Penantian yang lagi 30% adalah menunggu daerah dan sekolah yang bakal aku ditempatkan...Bedebar juga ni, semoga semua seperti yang diimpikan dan diharapkan, I'allah...Kepada teman-teman selamat menjalankan tugas. Aku doakan kita semua mendapat keberkatan dan dilimpahi dengan rahmat NYA.....Terima Kasih semua atas doa dan usaha kalian.

4 comments:

"cikkin" said...

alhamdulillah..~~
all the best ya love..mane2 pon ok kot..janji da posting..kan2.kan2..tp kalo dekat lg BESSSTT la kan..hihih

ReDiculousLy said...

congrat padi...aku dengar ramai budak2 sains dapat jauh2...ada yg dapat sarawak....best la ko dapat dekat jek...

TunTeja said...

alhamdulillah :) tahniah padi.selamat bertugas!

Ila Aqilah said...

padi, tahniah =)
legala dapat tempat sendiri
huhu