Tuesday, January 11, 2011

Tahun Baru.....2011

Salam....Selamat Tahun Baru 2011 (ok...saya tau dah basi n keteinggalan zaman...). Pemulaan tahun yang amat mengharukan...Aku kini telah menjangkau 25tahun...Perasaan.?Campur-campur....Semua ada....(Cikkin cinta hati saya pun dah menjangkau usia 25 juga, Selamat Hari Jadi Sayang)Mula je taun ni macam2 benda aku kene pikir dan yang paling membimbangkan aku masih belum dapat posting...Pelik bin Ajaib, selalunya bebudak keluaran IPG takde masalah posting, tapi time aku ni la pelbagai masalah nak timbul...Takpelah aku anggap ini sebagai ada suatu hikmah yang tersembunyi.....Hikmahnya adalah........Aku kini begelar pemandu bas sekolah & guru tuisyen sambilan.....Aku telah berjanji pada diri ku, aku akan lakukan apa sahaja janji aku dapat duit yang halal dan diberkati....Setakat ini aku enjoy ngan kerja aku tapi sumpah penat...Bayangkan je la, 6.15pagi keluar start amik budak, 7.30 malam baru selesai, 8.00 sampai 10.00malam tuisyen pulak...hehehehehee....tu la pengalaman yang aku belajar....Terima kasih pengalaman....

terima kasih Cikkin kerana sentiasa berada disisi baik susah mahupun senang...



teman-teman memanda yang membuat suprise birthday..TQVM



tempat aku mencari rezeki...



Van yang aku pandu setiap hari.....meriahkan????

Buat masa ini aku suke sangat dengar lagu ni coz aku rasa ia amat dekat dengan kehidupan ku sekarang...Jom kite layan k......




6 comments:

"cikkin" said...

update2!! hehe..
thanks syg..ade hikmah di sebalik kejadian..sabar ye..enjoy ur life..

"keluar pagi balik petang...kadangkala sampai malam.." hehe...take care!!

Amir Omar said...

All the best Padi! It won't take long, xlama lagi korang posting la tu,

Ila Aqilah said...

wah ada kerja
mcm best je..
good luck padi!

'Cikgu Padi' said...

cikkin:awak la kekuatan saya....

memer:doakan la ye...sgt wisau, bulan 6 nak kawen ni..

ila:bole la, janji rezeki halal...tq

Rapunzel Rambut Pendek said...

aku nk tmpg keje ngan ko bole????
bosan ni...

Nurul Hidayah Isnin said...

part bawak bas tu yg paling kagum..
hehe..siapa kata cikgu x boleh bwk bas kn..go go ckgu padi!