Wednesday, January 26, 2011

Senyum...

Salam...Apa khabar semua? Hope semua dalam keadaan sihat. Sejak semalam saya asyik tesenyum je, tu sebab tajuk entri hari ni pon senyum...Betol orang kate senyumini adalah motivasi diri yang paling elok, pagi semalam saya pening macam nak mati tapi pas amik bebudak sekolah, tgk telatah mereka pening saya semua hilang...Budak-budak van saya memang kelakar, de je kes diorang setiap hari. De yang begaduh, menangis, sesat salah naik van orang lain la...Tapi mereka ini la penghibur aku sepanjang keje...TQ anak-anak uncle (panggilan aku dalam van is uncle Padi)..
Selain dari tu aku senyum je coz semalam dapat first gaji aku sebagai tenaga pengajar tuisyen Aunty aku...Sangat terharu, TQVM kepada Aunty n Uncle kerana sudi mengambil aku kerja....Hanya tuhan dapat membalas jasa kalian. kepada semua, ingatlah senyum itu penawar segala duka....Senyum mampu merubah hati yang gundah menjadi ceria dan linangan air mata menjadi hilai tawa.....SENYUM......

4 comments:

"cikkin" said...

alwiz smile ya en tunang..=))

alihanafiah said...

aku pun duk kemaruk layan lagu ni gak sekarang..huhuhu..senyuman ko manis padi,,sayang skit?

Captain (R) Ibrahim Batan said...

Nilah kali pertama uncle dengar lagu ni. Best ... boleh buat lagu tema untuk Kidz Home nanti.

'Cikgu Padi' said...

cikkin; saya sentiasa senyum

ali:sayang banyak pon takpe li..aku tau dulu kalau ko tension ko suke tgk aku senyum kn?????

uncle:ok gak tu uncle, siap buat tarian skali...hahahahaa