Thursday, January 27, 2011

Senarai 'POSTING' Dah Keluar???

Salam...Berita tergempar!!!! Ada sumber sahih menyatakan senarai penempatan guru GSST (aku la tu) dah keluar dan boleh semak dekat Jabatan Pelajaran Negeri (JPN). Website KPM pon kate dah kuar....
keratan website KPM


Tapi masalahnya negeri mana tak tau lagi, maksudnya kene try call semua JPN yang dirasakan mungkin kita ditempatkan (Cam pelik je kn,,,). Macam tak betol je cara tu, tapi ada yang dah dapat tahu..Dah tu adae yang kate kene daftar 7 Februari 2011, seminggu je lagi kot..Mana mungkin????..Ya Allah sejak tahu pasal ni pagi tadi mood aku jadi tak menentu....Wisau, seronok, takut, sedih semua ada....Ya Allah berikanlah yang terbaik buat ku dan aku redha...Kepada teman-teman semua, doa-doakan la ye yang terbaik buat saya...Takpelah saya takmau fikir dan terima je la....Semua ini adalah rezeki dari NYA...Penantian Itu Satu Penyeksaan....

Keratan perbualan teman-teman di FB


Perkembangan umah arwah atuk kat Kajang, semuanya telah berakhir...Bangkai rumah telah dirobohkan sepenuhnya dan kini hanya padang jarak padang tekukur yang tinggal. Apa next plan akan saya update kemudian....

sebelum...


selepas....

1 comment:

FArah said...

da xbole berTENAnG..huhu