Friday, January 21, 2011

Kurang Sihat....

Salam....Selamat Hari Jumaat...hehehehee....Comel tak gambar atas ni, yang pasti itu bukan gambar saya. Hari ni saya nak share pasal kesihatan saya (gediks lagi...)Sebenarnya saya dah 3 minggu tidak sihat, batuk n selsema tak berhenti...Macam-macam ubat dah saya makan & telan tapi keadaannya tetap begitu n kekadang semakin teruk. Saya ni jenis orang yang jarang sakit n kalau demam or pening2 pon satu dua hari dah ok.....Pelik sungguh sakit yang kali ni....Kerana keadaan saya yang tidak beransur pulih, Aunty Nor n Uncle telah memaksa ku pergi ke klinik pagi tadi, lamanya tak pergi klinik....hehehehehehe....Doktor kata keadaan ni akan bertambah teruk jika dibiarkan, die menasihatkan aku agar berpantang makan (..dah macam ibu mengandung dah aku rasa). Papa pon terima kasih banyak-banyak to Aunty&Uncle kerana amat mengambil berat terhadap diri ku sebagai seorang anak buah dan juga pekerja..Hehehehee....Semoga saya cepat sembuh dan boleh bekerja dengan baik (...tp walau kurang sihat saya tetap keje tau...no ponteng2....hihihi).Jom tengok gaya-gaya batuk...

Ni batuk MACHO, ala2 ahli politik n golongan profesional...


ni plak batuk OVER, khas untuk menarik perhatian orang sekitar...(Tapi kekadang kalau dah teruk batuk mungkin boleh jadi camni.....hihihihi


ni yang paling selalu jumpe, batuk PENGOTOR...Langsung tak hormat orang, tau la sakit tapi batuk tu tutup la mulut...Yang mane satukah anda?

Kalau sakit biasa la kene la makan ubat secara berjadual. Tapi kerana kene makan ubat tu, sepanjang hari saya lalok n berasa bagai diawangan. Siap salah2 jalan gi amik budak tadi....K la tu je cerita hari ni. Selamat berhujung minggu....Banyak urusan yang perlu saya selesaikan hujung minggu ini dan semoga semuanya berjalan lancar....

p/s: to my fren Ryna , jangan risau i'allah suara emas ku ini akan pulih dan kembali khas for ur Big Day...
Walau sakit sempat lagi menyakat budak van aku, Imran (die ni lawak doh)....

3 comments:

"cikkin" said...

dear love,

semoga cepat sembuh ya..=)

TunTeja said...

get well soon padi!! :)

Captain (R) Ibrahim Batan said...

Tq Cikgu Padi kerana telah sudi menjadi pekerja Uncle & Aunty ketika kami amat memerlukan pertolongan. Kehadiran Padi menceriakan semua termasulah Si Cemeng yang kuat menanggis di sebelah Padi tu!! hi hi!!