Wednesday, January 19, 2011

Harapan, Khayalan atau Kenyataan????

Salam...Mula-mula saya nak ucapkan terima kasih kepada teman-teman yang perihatin dan memberikan sokongan terhadap isu mama saya. Yang kedua, saya amat bersyukur kerana mempunyai jiran-jiran yang perihatin dan amat mengambil berat...TQVM..So tak de la saya yang keje ni wisau tinggalkan mama kat umah...Kita tinggalkan hal mama, hope semua akan kembali tenang....Skrang saya nak semua baca pemberitahuan di bawah ni betol-betol...


HAAAA!!!!! (saya tau anda tak faham, tapi ayat atas tu boleh baca kan?) Mengujakan bagi diri ku dan teman-teman PISMP 2010 kerana ini bermakna kami akan mula mendapat pertempatan @ posting...Tapi tu semua masih dikira khabar angin dan aka tak mahu berharap sangat sebab dari bulan November aku tunggu macam-macam berita dah yang keluar tapi semuanya sirna....Aku akan terus berdoa dan semoga tuhan mendengar rintihan hati ini...Aku benar-benar 'kebutuhan' wang dan ingin bekerja..Nasib lah ada Abg Din, Uncle & Aunty Nor yang sudi menerima aku bekerja, alhamdulillah aku amat bersyukur...Doakan yang terbaik buat saya dan teman-teman...Saya amat bersemangat ingin menjadi pendidik anak bangsa permata negara masa hadapan. Percayalah isu mama saya tidak sedikit pon melunturkan semangat saya untuk bergelar pendidik...I'allah....

3 comments:

Rapunzel Rambut Pendek said...

semoga ia benar2 mnjadi kenyataan kali ini... amin....

Syafiq Azuan said...

mesti betul ni.

TunTeja said...

gd luck padi!!!! :)
jgn putus semangat ye!